Gympa

Period 1 start vecka 35 avslut vecka 41

Varje lektionstillfälle är 30-40 minuter. vi erbjuder 7 tillfällen/period

Kursavgift Gympa

Medlemsavgift: 150 kr (per kalenderår)

Medlemsavgiften är satt till 150 kr för enskild per kalenderår.

Kalenderår räknas som skolans kalenderår Höst-sommar.

Genom ert medlemskap erhåller ni försäkringsskydd under er utövning.

Alla medlemmar är försäkrade.

Kursavgift Gympa:

895kr för 7 tillfällen

Betalning:

Samband med bokningen

Avbokningsregler:

Om ni har bokat en plats men måste avboka så ska detta skriftligen meddelas till gympa@njurundasim.nu

• Om detta sker 7 dagar innan det första lektionstillfället avgiftsfritt
  • Om avbokningen sker innan tredje lektionstillfället återbetalas 75% av kursavgiften. Ett avdrag för en administrativ avgift om 25% tas ut. Medlemsavgiften återbetalas ej.
  • Om avbokning sker efter tredje tillfället återbetalas inte kursavgiften. Undantag gäller vid sjukdom/skada. Om ert barn blir sjukt/skadat efter tredje tillfället, så att flera lektioner kommer att missas eller att ni måste avboka ska detta skriftligen meddelas till simskola@njurundasim.nu tillsammans med ett läkarintyg. Vid sjukdom/skada kan delar av eller hela kursavgiften komma att bli återbetalningsbar, minus avdraget för den administrativa avgiften på 25% av tränings- avgiften. Medlemsavgiften återbetalas ej.